היי, אני מתגוררת בדירה שבה חיו אבי ואמי בדמי מפתח, הדירה עברה אלי בירושה ואני מתגוררת בה עם בעלי וילדי , האם הזכות יכולה לעבור לילדי אם חס וחלילה אלך לעולמי (באם גרו איתי חצי שנה לפני) ולמעשה כמה דורות יכולה להמשיך הזכות הזו? בנוסף האם אני יכולה לרכוש במקביל דירה נוספת? (להשקעה, לא מתגוררת בה). המון תודה
שלום רב,
יכולה לעבור לילדייך רק אם גרו גם עם הורייך.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, עקרונית תקנות הגנת הדייר (אי תחולת השיעורים המקסימליים בשכירות) לא חלות על עסק נסוג זה. אולם יש לבדוק: יש לבדוק את מהות הנכס והעסק בהסכם שכירות. יש לבדוק האם שולמו דמי מפתח. יש לבדוק כ...
המשך תשובה