שלום אני בהליך מכירה של דירה בדמי מפתח של עמידר שאני גר שנים רבות 1. האם להליך המכירה חשוב לבקש כתב זכיות מעמידר ? 2.עו"ד דורש שכר טרחה ותשלום אגרה לעמידר. מה העלות של הליך כזה? 3. מה השלב הבא לאחר קבלת כתב זכויות? האם הוא הכרחי בשביל מכירה?
שלום רב,
ממליץ להיות מיוצג בהליך ולא על ידי עו"ד של עמידר
ניתן לפנות בנייד
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש לגשת לסניף עמידר שמטפל בך ולהגיש בקשה לרכישת הדירה. יש התחייבות למגורים של 5 שנים בדירה לאחר המכר. אפשר להשכיר ובלבד שדמי השכירות ישמשו לדיור חלופי לדייר. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה