דייר בדמי מפתח, עזב את הדירה, זמנית לדבריו, עקב בעיה רפואית. בזמן זה, הבת נכנסה לדירה, פינתה את הריהוט של אבא שלה, והכניסה ריהוט שלה. אין לבת דירה נוספת. האב מגיע לביקור קצר, ללא שינה, בערך פעם בשבוע. האם זה נחשב כאילו הוא נטש את הנכס ? האם מותר לבת להתגורר בדירה, כשאביה אינו נמצא ? מה על בעלי הדירה לעשות, ואחרי כמה זמן, שמצב זה מתקיים ?
שלום רב,
המצב נשמע לא תקין
כל עוד הדייר המוגן בחיים רק לו ותר לגור בדירה.
רק אם הוא גר בדירה הבת יכולה לגור עימו.
יש לפתוח בהליך מונע טרם ביסוס זכויות לבת.
מוזמנים לפנות 0506522249
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לא ברורה לי שאלתך החוק לדירות בדמי מפתח מוסדר בחוק הגנת הדייר. אנא צרי עמי קשר במס` הטלפון המופיע באתר. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה