שאלה: האם שוכר הנמצא ברצף 10 שנים באותו מושכר (ועל אף שחתם במהלכם על חוזה חדש תוך שמצהיר על וויתור על חוק הגנת הדייר). מוגן מפני פינוי מהמושכר בתום 10 שנים? או יש לו איזשהן זכויות אחרות בחוק הגוברות על האמור בהסכם השכירות? תודה.
שלום רב,
אין שכירות של 10 שנים מעניקה זכויות של דייר מוגן ובייחוד במידה וחתם על הסכם שכירות
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, מי שמדבר בשם בעל הבית צריך לקבל יפוי כח מבעל הבית אחרת אסור לך להתנהל מולו. במידה ובעל הבית לא בקו הבריאות יש לודא שמי שפועל מולך מוסמך לפעול בשם בעל הבית. אם בעל הבית לא כשיר יש להוציא ל...
המשך תשובה