אמי שנפטרה היתה דיירת מוגנת בדמי מפתח במשך40 שנה עד פטירתה לפני כחודש. אחי, גר עם אמי בדירה במשך כל 7 השנים האחרונות, רוצה להמשיך לגור שם כדייר מוגן בעצמו. בעל הבית דורש מאחי לפנות את הדירה. מה הצעד המשפטי המיידי כדי למנוע את פינויו? ומה הזכויות?
שלום רב,
במידה וגר עם הדייר המוגן חצי שנה ארם פטירתו ואין לו דירה אחרת למגוריו הוא זכאי להיות דייר ממשיך.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בעיקרון מספיקה חתימת הצדדים. אולם בדר"כ בעלי הנכס ירצו להגיש למתן פס"ד על מנת שהדייר לא יוכל לבוא בטענות נוספות והיות ופינוי דייר מוגן יעשה רק בהסכמה או בפס"ד. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה