שלום רב, בעת עריכת הסכם מניות בהקמת חברת סטארט אפ חדשה אשר מתוכננת לחלק מנמיות ואופציות גם לעובדים שיגיעו, איך ניתן לנסח סעיף או סעיפים המורים על מכירת מניות כפויה במצב שבו החברה תימכר וכמובן רוב בעלי המניות יהיו מעוניינים במכירת המניות? תודה רבה על הייעוץ,
שלום תמר,
אני ממליץ לך לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי וניסוח סעיף מתאים לנסיבות והצרכים שלכם.
ממליץ לך להכיר גם את סעיף 341 לחוק החברות העוסק בעניין.
בהצלחה!
יואב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
055-4532929
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
יוני שלום, הסכם NDA הוא אחד מהפתרונות להגנה על סודיות. לגבי אופן ההסכם ופתרונות נוספים, מוזמן ליצור קשר לתאום פגישה....
המשך תשובה