שלום, אני מעוניין לדעת מהן התקנות העדכניות לגבי תשלום שכר אחרי השעה 22:00. אם לצורך העניין התחלתי לעבוד בשעה 20:00, האם החל מהשעה 22:00 אני כבר מתחיל לקבל 125%? שכר הבסיס שלי הוא 30 ש"ח לשעה לצורך העניין. למען ההבהרה מהמעסיק שלי נאמר לי שתשלום של 125% משולם החל מהשעה ה-7 במקרה של עבודה לאחר השעה 22:00 לעומת מצב רגיל בו עובדים בשעות היום בו 125% משולמים החל מהשעה ה-8. תודה ושבוע טוב!
עומר
מי שעובד לפחות שעתיים בין השעות עשר ל- 6 בבוקר מקבל שעות נוספות החל השעה השביעית.
בכבוד רב,
גדי פכטר, עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לומר שביום הראשון היית במחלה חצי יום והיום הראשון הושלם ביום השני. קרי, תהיה זכאי ביום השני לחצי יום ולאחר מכן ליום מלא. ...
המשך תשובה