האם 1/3 דירה שהתקבל במתנה לפני שנה וחצי עפ"י הוראת השעה ( היה מדובר אז במתנה מדודה לאחיין ואי אפשר היה להשתמש בסע' 62 ), פטורה מתקופת הצינון כשתנתן עכשיו במתנה (מאח לאחיו ) עפ"י סע' 49 (א) (1) לחוק?
בהתאם לתיקון 76 לא ניתן לעשות העברה ללא תמרה (לפי ס' 62) מאח לאח (למעט מקרים ספציפיים) בפטור ממס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, עסקת מכר ללא תמורה (במתנה) חייבת בדיווח כמו כל עסקת מכר אחרת. לתשומת ליבך, העברה במתנה לאו דווקא תמנע חבות במס שבח עתידי שכן בתך תכנס בנעלייך לעניין מועד ושווי הרכישה המקוריים על ידך. מו...
המשך תשובה