שלום, מה יותר כלכלי למכור דירה שניה שלנו ולשלם מס שבח או להעביר לנכד לשלם שליש מס רכישה ולמכור אותה אחרי 4 שנים. במקרה הראשון נניח שנשאר סכום של 2 מיליון שח (אחרי מס שבח) ונשקיע בתוכנית סולידית ונקבל סכום חודשי מסוים, במקרה השני אפשר להשכיר את הדירה ולקבל שכר דירה כל חודש ובתום 4 שנים הנכד ימכור את הדירה ונקבל 2.5 מיליון שח. תודה, מקווה שתעשה לי סדר או תתקן אותי או רעיון אחר.

שלום משה,
לא ניתן להשיב לשאלתך היות וחסרים נתונים רבים שרלוונטיים לשם עריכת אומדני מס עבור שני התרחישים שהעלת.
מוזמן לפנות טלפונית להכוונה.
בברכה,
דניאל לשם, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה