בני בן שלושים עבר לגור בחול. בבעלותו דירה בארץ והוא רוצה להעבירה על שם הוריו. .הדירה נרכשה במרץ 2012. מהו החוק לגבי ההעברה ? תודה!
יש לבצע העברה ללא תמורה.
העברה כאמור פטורה ממס שבח ונושאת מס רכישה בשיעור 1/3.
להרחבה אנא פני אליי באופן פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה