סבא מעבר לי שטח ללא תמורה האם אני מחויב במס במס ורכישה ואם הוא מעביר לאשתי גם היא משלמת
תחויבו (אתה ואשתך) במס רכישה בשיעור 1/3 משיעור מס הרכישה המקורי שהיית צריך לשלם אילו העיסקה היתה נערכת כרגיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לילדו (בהנחה ועומדים בכל התנאים) הינו 1/3 משווי מס הרכישה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שאין דירה נוספת בבעלותו מלבד זו שתינתן במתנה, עד לשווי של...
המשך תשובה