שלום קיבלתי חלקת אדמה חקלאית 577 מטרים מרובעים מאבא שלי ומדוד שלי (אח של אבא ) שנמצא בארצות הברית. חתמנו על הסכם "מתנה" אבל ללא חתימה של תצהירים מול עורך דין, למרות שמי שהכין את ההסכם היה עורך דין של אבא. אבל הוא אמר במקרה כזה לא צריך תצהירים. שתי שאלות: 1) מה התקיפות של החוזה? בנוסף כמו חתמו שני עדים על החוזה. 2) דוד שלי עדיין בארצות הברית והוא נתן הסכמה טלפונית ונתן הסכמה שאח שלו (אבא שלי) יחתום במקומו. האם זה תקף? מה עושים?
העברה ללא תמורה מחויבת בתצהיר. בלעדי התצהיר לא יהיה רישום וכן יהיו בעיות עם רשויות המס.
נוכחות הדוד חובה. אא"כ חותם על ייפוי כח בהתאם להוראות הדין המסמיך אחר לחתום במקומו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה