שלום, ברצוני להעביר דירה שיש בבעלותי להוריי, האם יש תשלום מיסים ואם כן מהו? ושאלה נוספת - אם בבעלותי דירה וברצוני לקנות דירה נוספת ולמכור את הראשונה (בשנה הקרובה) - האם על הדירה שניה אצטרך לשלם מס כמו על דירה שניה או שמאחר ואני מתכננת למכור את הראשונה - המס יהיה מופחת כמו על דירה ראשונה?
לגבי העברה להורים- אם זה מתבצע ללא תמורה אזי יש לבצע מכר ללא תמורה עם פטור ממס שבח ותשלום 1/3 מס רכישה.
לגבי השאלה השנייה-יש אפשרות ל"הפחתת מס" במקרה שאת מתכננת למכור. עדיף כמובן למכור לפני רכישת הדירה הנוספת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום, שאלתך אינה רלוונטית לנושאי הפורום. בכל מקרה, מאחר שמדובר בסוגיה פרטנית, מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה