לפני מספר שנים קיבלתי מההורים של אשתי קרקע לבניה, ובניתי עליה את הבית שלי , לאחרונה צצו קצת בעיות עם שאר הילדים וברצוני להחזיר לה חלק מהסכום, הכסף שלי משתחרר בקרוב מקרן השתלמות, האם יכולה להיות איזה בעיה מול הבנק?
לא מצליח להבין השאלה.
מותר לך לעשות עם כספך כל מה שחוקי ונראה לך.
אם אין לך חוב לבנק או דומה, אזי לא אמורה לניות התנגדות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפרים שלום, ככל שהמגרש שבבעלותך ובבעלות אחותך ניתן לכם בירושה מהוריכם ז"ל/ הורי הוריכם ז"ל - אזי ייתכן שניתן יהא להעביר לאחותך את חלקך במגרש ולהשתמש בפטור לפי סעיף 62 לחוק מיסוי מקרקעין. מוזמן ליצור ...
המשך תשובה