לפני חצי שנה העברתי לבני הבכור דירה במתנה, והעסקה הושלמה ונרשמה בטאבו. אני מצטער על נתינת המתנה ומעוניין לבטל אותה. האם איומים מצידו נחשבים כהתנהגות מחפירה? מה צריך לעשות כדי להצליח לבטל את הרישום בטאבו?

גידי שלום,
שאלתך פרטנית למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה.
בברכה,
דניאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מרגלית שלום, לשם מענה על שאלתך נדרשים פרטים נוספים רבים למענה ואינה מתאימה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה