. לאחרונה קנינו אני ואשתי דירה בקבוצת רכישה. לאחי ולי דירה שאנו שותפים בה שנקנתה לפני נישואי. לאשתי זוהי דירה ראשונה. שילמנו מס רכישה מלא כאילו זו דירה שניה. הדירה אינה בנויה עדיין דרך אגב כך שמס הרכישה שולם בהתאם למחיר החלק היחסי בקרקע. האם מגיע לנו החזר?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיים שלום, העברת דירה מהורה לילד ללא תמורה פטורה ממס שבח. מס הרכישה הוא 1/3 משווי המכירה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שלבנך אין דירה בבעלותו, אזי הוא יהיה זכאי למדרגות מס רכישה של דירה י...
המשך תשובה