. לאחרונה קנינו אני ואשתי דירה בקבוצת רכישה. לאחי ולי דירה שאנו שותפים בה שנקנתה לפני נישואי. לאשתי זוהי דירה ראשונה. שילמנו מס רכישה מלא כאילו זו דירה שניה. הדירה אינה בנויה עדיין דרך אגב כך שמס הרכישה שולם בהתאם למחיר החלק היחסי בקרקע. האם מגיע לנו החזר?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, ככל שמשולמת תמורה בגין חלקה של אחותך אין מדובר בעסקת מתנה. אולם, ייתכן (תלוי בנתונים נוספים פרטניים של כל אחת מכן) וניתן יהיה להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק - מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה