אבא שלי התאלמן,העביר דירה הרשומה על שמו ל 3 ילדיו ללא תמורה, מכיון שפחד שבעתיד יכיר אשה והיא תחתים אותו עלמסמך שיעביר את הדירה על שמה והתנה עם 3 ילדיו(בע"פ) שאם יצטרך כסף 3 ילדיו ימכרו את הדירה ויתנו לו את הכסף.עכשיו אבא שלי התבגר ומעוניין לגור בדיור מוגן וביקש שילדיו ימכרו את הדירה ויתנו לו את הכסף. בתו מסכימה אך 2 ילדיו מתנגדים.באיזה בית משפט אבא שלי צריך לתבוע את העברת הדירה לבעלותו ובאיזה מקום(הדירה נמצאת בראשל"צ)?
הוא יכול בבית משפט שלום שבמחוז מרכז (לא תל אביב) או בבית המשפט לענייני משפחה הרלוונטי באותו מחוז. תלוי במהות הסכסוך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, עסקת מכר ללא תמורה (במתנה) חייבת בדיווח כמו כל עסקת מכר אחרת. לתשומת ליבך, העברה במתנה לאו דווקא תמנע חבות במס שבח עתידי שכן בתך תכנס בנעלייך לעניין מועד ושווי הרכישה המקוריים על ידך. מו...
המשך תשובה