האם בהעברה ללא תמורה של דירה שלי להורי תהיה דרישה של העיריה לתשלום היטל השבחה או שמכיוון שהעיסקה הינה ללא תמורה אז מס זה נדחה למועד מכירת הדירה בעתיד? תודה
באופן עקרוני רשויות לא דורשות תשלום היטל השבחה בעת העברה בין הורים לילדים, והניסיון מלמד כי בפועל זה מה שקורה, אך תמיד יש רשויות יוצאות מן הכלל - מומלץ לפנות לרשות לברר טרם ביצוע העסקה וכמובן לבצע את העסקה בליווי עו"ד, אשמח לסייע.
בהצלחה,
רינה
רינה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום, העברת דירה במתנה מבת להוריה יכול שתהיה פטורה ממס שבח ובחבות של 1/3 מס רכישה משווי מס הרכישה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי בהתאם למדרגות המס הרלוונטיות (במקרה שלך, דירה יחידה). נדרש לע...
המשך תשובה