שלום רב, דוד שלי נפטר ואימי ודודי השני ירשו אותו (צו ירושה). בינתיים גם הדוד השני נפטר וכעת יורשיו קיבלו צו קיום צוואה. הדירה מוצעת למכירה והיא עדיין רשומה על שם הדוד הראשון שנפטר. האם ניתן בעת המכירה להסדיר את הרישום עם צו הירושה וצו קיום הצוואה, או שצריך לטפל בהעברת הבעלות לאימי ויורשי האח השני טרום תהליך המכירה? בתודה מראש

שיר שלום,
עוד בטרם המכירה יש להסדיר את רישומי זכויות היורשים החוקיים בטאבו.
בברכה,
דניאל לשם, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיגל שלום, שאלתך קשורה בנהלי הבנק - יש לפנות אליהם ולברר את הנדרש בקשר עם הפרוצדורה. ככלל, עסקת המתנה צריכה שתהיה ללא כל התחייבות למתן תמורה כלשהי. מוזמנת ליצור קשר להכוונה פרטנית: 03-6344550. ב...
המשך תשובה