לאימי דירה יחידה בבעלותה. אני אפוט' שלה מסוף שנת 24. אימי בבית אבות משנת 25. אחי חסוי גר בדירתה .לאחי אפוט חיצוני מסוף שנת 24. הוא גר איתה שנים רבות. מאז שמוניתי אחי משלם לאימי בהעברה בנקאית דמי שימוש והחזקה ללא חוזה. בגדול אני שואפת שאחי יצא למסגרת דיור מתאימה. השאלה האם עדיף לעשות חוזה שכירות כל עוד הוא גר שם?

אסתר שלום,
שאלתך אינה רלוונטית לנושאי הפורום.
בכל מקרה, מאחר שמדובר בסוגיה פרטנית, מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550.
בהצלחה,
דניאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסף שלום, אין אפשרות לבצע "החלפה" של דירה בדירה אחרת - כלומר, העברת דירה, בין אם היא בתמורה או שלא, מדובר במכר דירה. עם זאת, ישנה אפשרות לזכאות לפטור משבח ו/או מדרגות מס רכישה של דירה יחידה - תלוי ...
המשך תשובה