העברתי לבני את הבעלות על דירה שלי וללא תמורה, והעסקה הסתיימה ברישום על שמו בטאבו. מערכת היחסים בינינו עלתה על שרטון והוא מתנהג כלפיי בצורה מחפירה. האם אוכל לבטל את עסקת המתנה ולהחזיר את הדירה על שמי, או שהעובדה שהרישום בטאבו כבר הושלם הופכת את המתנה לסופית?

מרגלית שלום,
לשם מענה על שאלתך נדרשים פרטים נוספים רבים למענה ואינה מתאימה במסגרת הפורום הרחב.
מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה.
בהצלחה,
דניאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שיר שלום, עוד בטרם המכירה יש להסדיר את רישומי זכויות היורשים החוקיים בטאבו. בברכה, דניאל לשם, עו"ד...
המשך תשובה