לאמי יש קרקע בגודל 600 מ"ר והיא רוצה להעביר לי ולאחותי את הקרקע ללא תמורה (יש לציין שניתן לבנות בשטח זה 2 יחידות דיור, לאחותי ולי יהיה זה הנכס הראשון ושווי הקרקע לפי השמאי הוא 1,500,000). - מהם המיסים שאימי אמורה לשלם ומהו הסכום ? - מהם המיסים שאני ואחותי אמורות לשלם ומהו הסכום? תודה.
באופן כללי- עיסקת מקרקעין טומנת בחובה מס שבח +היטל השבחה למוכר (מעביר) ומס רכישה לקונה.
לגבי סכומי המיסים זה משתנה לנוכח זכויות בנייה וכיוצ"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יצחק שלום, העברת דירה ללא תמורה צריכה להיות אותנטית וככלל, מתן המתנה הינו ללא סייגים. ככל ומבוקשות אי אלו התניות, יש להתייחס לכך באופן פרטני. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, ...
המשך תשובה