בוקר טוב. מהי הדרך הטובה ביותר להעביר נכס לבן או לבת? כדי שאף אחד מבני משפחה אחרים כולל בני זוג ובנות זוג יבואו בדרישות. יש רצון אמיתי להשאיר את הנכס לבן משפחה ללא בעיות עתידיות. תודה רבה.
השאלה דורשת התייחסות פרטנית.
ניתן ליצור עמי קשר ככל והינך מעוניין ייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברם שלום, בהעברה ללא תמורה מהורה לילדו ישנו פטור ממס שבח וחבות של 1/3 מס רכישה (מאחר שלבנך אין דירה נוספת בבעלותו, חישוב ה1/3 יהא על פי מדרגות דירה יחידה וייתכן שלא יהיה חיוב או חיוב מינורי, תלוי ...
המשך תשובה