בוקר טוב. מהי הדרך הטובה ביותר להעביר נכס לבן או לבת? כדי שאף אחד מבני משפחה אחרים כולל בני זוג ובנות זוג יבואו בדרישות. יש רצון אמיתי להשאיר את הנכס לבן משפחה ללא בעיות עתידיות. תודה רבה.
השאלה דורשת התייחסות פרטנית.
ניתן ליצור עמי קשר ככל והינך מעוניין ייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה