שלום,אבא שלי גר בדירה שקיבל מאחיו ללא תמורה כבר למעלה מחמש שנים. על הדירה הייתה הערת אזהרה לטובת משכנתא. כיום ההערה הוסרה ואנו מעוניינים לבצע העברה בטאבו. האם על אבא של לשלם מס כלשהו? או על אחיו? תודה לילך
צרי עמי קשר טלפוני במס' שמופיע באתר יש אי בהירויות בשאלה שלך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, ככל שמשולמת תמורה בגין חלקה של אחותך אין מדובר בעסקת מתנה. אולם, ייתכן (תלוי בנתונים נוספים פרטניים של כל אחת מכן) וניתן יהיה להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק - מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה