אני ואבי חתמנו על הסכם לפיו הוא העניק לי במתנה את דירתו ,כיוון שהוא עבר לגור בבית אבות. הדירה לא נרשמה על שמי בטאבו. לאחר שאבי עבר לבית אבות, השכרנו את הדירה לסטודנטים. כעבור שנה מחתימת ההסכם, אבי נפטר. האם יש תוקף להסכם המתנה אם עד למותו של אבי, לא רשמתי בטאבו את הדירה על שמי ?
באופן עקרוני ההסכם תקף. אך היה עדיף לרשום הדברים בטאבו קודם לכן. גם אם לא נרשם, ניתן לבצע זאת באמצעות ייפוי כח ביתי חוזר אם נחתם או באמצעות הליך משפטי. אגב- אם הינך היורש היחידי עדיף לעשות כן באמצעות ירושה שאז תהיה פטור ממס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה