ברשות ההורים שלי דירה הנמצאת על 2 חלקות . כל חלקה על שם האמא בטאבו והחלקה השניה על שם האבא בטאבו. הם רוצים לתת לי את הדירה במתנה . בחלקה של האבא נמצאת דירה אחרת של האח שלי . אין הסכם חלוקה ביננו. 1. האם יש צורך בהסכם מתנה ללא תמורה מכל אחד לחוד או הסכם מתנה אחד 2. האם יש צורך בהסכם חלוקה ומודד. 3.האם אני משלם מס שבח !!. תודה רבה.
יש לפנות לייעוץ משפטי פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רועי שלום, בהעברה ללא תמורה מהורים לילד אכן צפוי להיות פטור ממס השבח, מס הרכישה צפוי להיות 1/3 משווי המכירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות דירה שניה). לשאלתך אם נכון לקבלה במתנה כיום או ...
המשך תשובה