אם קיבלתי מהורי דירה במתנה בסוף 2014 הנכס הועבר סופית בטאבו על שמי רק בדצמבר 2017 בשל עיכוב של עורך דין , האם תהיה בעייה למכירת הנכס כעת בתום 4 שנים
אני סבור שלא תהיה. מעין ה 4 שנים צריך להתחיל מחועד העיסקה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רמי שלום, ככל שברשות בתכם לפחות דירה אחת נוספת על דירת המתנה שתתקבל, אזי תהיה חבות בשבח בגין מכירת איזו מהדירות (ניתן לתכנן כמובן איזו כדאי למכור תחילה וכיו"ב). ככל שדירת המתנה תהיה דירתה היחידה, תוכ...
המשך תשובה