יש בבעלותי דירה שקיבלתי מדודים, בהעברה ללא תמורה. כעת, הורי מעוניינים להעביר דירה נוספת על שמי,בהעברה ללא תמורה. האם אצטרך לשלם מס רכישה? שבח? וכנ"ל לגבי ההורים?
הורייך יהיו פטורים ממס שבח.
מס רכישב יחול עלייך בשיעור 1/3 ממס הרכישה הרגיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניצן שלום, שאלתך ספציפית ואינה מתאימה למענה במסגרת הפורום הרחב. נדרשים פרטים נוספים ע"מ להשיבך כהלכה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה