לורי ברדה - עורכת דין

לורי ברדה - עורכת דין

מוטה גור 43/9 , גבעת שמואל (אזור המרכז)

בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ההוצאה לפועל ומוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

חייגו 053-7429340
על המשרד

עורכת הדין לורי ברדה בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ההוצאה לפועל, ייצוג בנקים בתביעות נגד חייבים, וכן ניהול משא ומתן מול חייבים ובא כוחם.

 

עו"ד לורי ברדה, חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2000 ומוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך.

 

למשרדה של עורכת הדין לורי ברדה היכרות קרובה בתחומים הבאים:

 

  • נהלי הבנקים השונים ויעדי הגבייה השונים.
  • דרישות הבנקים בהגעה להסדרים עם חייבים שונים.
  • ערכאות בתי המשפט השונות.
  • לשכות ההוצאה לפועל.
  • ייצוג זוכים וגביית חובות בהוצאה לפועל.
  • פשיטות רגל – חדלות פירעון.
  • הסדר חובות ומחיקת חובות לחייבים בהוצאה לפועל.

 

עורכת הדין לורי ברדה מסייעת מזה שני עשורים הן לנושים לגבות את חובם מחייבים שונים והן לחייבים להגיע להסדרים נוחים עם הנושים וכן לבטל הליכים בהוצאה לפועל.

 

מיומנות המשרד והותק הרב שיש לעורכת הדין לורי ברדה בייצוג בנקים וזוכים בהוצאה לפועל, מהווים ייתרון משמעותי עבור לקוחות המשרד החייבים בהוצאה לפועל – וזאת מפאת היכרותה של עורכת הדין לורי ברדה עם התהליך והדרישות מפנים המערכת.

 

 

כלל לקוחות המשרד נהנים מרמה מקצועית גבוה ומטיפול יסודי ומעמיק בעניינם - משרדה של עורכת הדין לורי ברדה הינו משרד בוטיקי, המתאפיין בתשומת לב, קשיבות וטיפול אישי לכל לקוח. 

 
 
 

שפות: עברית אנגלית ואיטלקית

תחומי עיסוק
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל
  • ייפוי כוח מתמשךייפוי כוח מתמשך
  • חדלות פירעוןחדלות פירעון

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 21/02/2023

    לורי שלום רב הצלת אותנו פשוטו כמשמעו. עבדת בנחישות ובהתמדה עבורינו לאורך תקופה ארוכה עד להשגת כל היעדים שהצבת להשגת המטרה לשמה פנינו אליך. הוכחת כי הניסיון שרכשת במהלך יותר מעשרים שנה כעורכת דין שימש אותך נאמנה. פעלת במספר מישורים ומול כמה גופים במקביל. הצלחת להעביר הנכס שרכשנו לפני יותר מעשרים שנה על שמנו (מצאת עו"ד אשר טיפל במכירת הנכס, דאגת להחתימו על המסמכים הדרושים ועוד), פעלת לקבלת צו ירושה עבורנו. וכל זאת על מנת לפנות לבנק על מנת שיסכים למחזור המשכנתא שנותרה על הנכס. פעלת ללא לאות מול הבנק עד הן להורדת הריבית משמעותית והן לפריסת המשכנתא שנותרה לעוד מספר שנים. ידעת בדיוק למי לפנות בבנק ולא נכנעת באף שלב. אנו מודים לך מקרב הלב על כל העבודה הקשה שהשקעת בנו. מעריכים אותך מאד משפחת נעים.
     

  • 17/07/2022

    לורי שלום, אני מבקשת להודות לך על הטיפול המסור בנושא הכנת יפוי הכוח המתמשך עבור הוריי אסתר ואמנון. כשנודע לי על הזכאות לטיפול משפטי בנושא זה, שניתנה בחינם לניצולי שואה, פניתי בבקשה לקבלת השרות והפנו אותנו אלייך. מרגע הראשון היית מאוד קשובה, לכל בקשותיהם של ההורים, אותן יישמת במסגרת ייפוי הכוח שהכנת עבורם ביעילות באופן מקצועי. הראית סבלנות ואורך רוח ביחס שלך אליהם, גם אם לעיתים הם הפגינו חששות וקוצר רוח, לאור אי הנעימות מבחינתם לעסוק בנושא כזה. שוחחת איתם בנועם וברוגע, תוך מתן מענה והסברים לכל השאלות שעלו לאורך התהליך. בנוסף נתת לנו מידע חשוב מאוד, שלא הייתי ערה לו, לגבי מיצוי זכויות נוספות המגיעות להם מרשויות המדינה. כן אציין שהיית זמינה וענית במהירות לכל פנייה ובקשה שלנו במייל ובטלפון ואף הסכמת להיפגש עמנו בביתם במועד שהיה נוח להם ולנו הילדים, גם אם דובר בשעות אחה"צ המאוחרות. אני מעריכה מאוד את העובדה שאת עושה את העבודה החשובה הזו בהתנדבות וללא תמורה, בעיקר לאור מצבם הכלכלי הקשה של מרבית ניצולי השואה החיים עמנו שאינם יכולים לאפשר לעצמם את הטיפול המשפטי. אני מאחלת לך הצלחה בעבודה המבורכת הזו וממליצה עלייך בשמחה. כל הכבוד ויישר כוח.
     

  • 28/12/2021

    מצויינת ומקצועית, ישר כח
     

מאמרים מאת לורי ברדה - עורכת דין
לורי ברדה - עורכת דין
פניה ישירה אל לורי ברדה - עורכת דין

למעלה