שלום, בבעלות אחי מגרש ועליו בית וחצר. מי ששילם על המגרש הוא אבי (אך הנכס נרשם מייד על שם אחי) במידה והוא יעביר חצי מהשטח לאבי (עסקה ללא תמורה), ואבי לאחר מכן יעביר את החצי הזה אליי (כנ"ל) - האם יהיה ניתן להשתמש בפטורים/הקלות במס במקרה זה?
באופן עקרוני כן. אך יש לנקוט בצעדים מסוימים. מעבר לכך, כדאי לבדוק אולי יתאפשר להעביר את הנכס ישירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, שאלתך תלויה בנסיבות האישיות ובנתונים נוספים פרטניים שלא ניתן להשיב עליהם במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה בעניין. בברכה, דניאל...
המשך תשובה