לי ולאישתי יש דירה ראשונה שרכשנו לפני 5 שנים רשומה בטאבו בשויי של כ 800 אלש"ח. לפני חצי שנה רכשנו דירת קבלן בשווי 1.5 מלש"ח. חתמנו על הצהרת התחייבות למכירת הדירה הראשונה בפטור מתשלום מס רכישה בגובה של כ 85,000 ש"ח. - לפי שומה שנערכה לנו. התחרטנו למכור את הדירה ואנחנו מעוניינים להעבירה ללא תמורה להורי של אישתי. במטרה לשמור על הדירה לשנים רבות מאוד. 1. מה המשמעות מבחינת המיסוי (רכישה ושבח) לאחר ביצוע מהלך זה ? האם מגיעים לנו הקלות ? 2. האם יש אלטרנטיבה אחרת מבחינת החוק ? תודה רבה !
לא ניתן להשיב על השאלה הנ"ל במסגרת המצומצמת של הפורום. עליך לפנות לייעוץ משפטי מתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בני שלום, שאלתך ספציפית וחסרים פרטים נוספים על מנת להשיב כהלכה במסגרת הפורום הרחב. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית: 03-6344550. בברכה, דניאל...
המשך תשובה