שלום רב לעו"ד אורי טשקורי יש ברשותי דירה נוספת שרשומה רק על שמי שנים רבות, בדירתנו שאנו גרים בה אנו רשומים בטאבו כל אחד חצי דירה, ברצוני לרשום את מחצית דירתי השניה על שם אשתי, האם הדבר כרוך בתשלום מס כלשהו. תודה ובכבוד רב, משה
אם הדירה אותה אתם רוצים להעביר אינה הדירה בה אתם מתגוררים יהיה מס רכישה בשיעור 1/3 ממס הרכישה הרגיל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאה שלום, כן, ככל שמשולמת תמורה עבור חלקו של אחיך בדירת הירושה מההורים. ייתכן וניתן בנסיבות הפרטניות שלכם להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק או להפחית את חבות המס. מוזמנת ליצור קשר להכוונה. בברכה...
המשך תשובה