ההורים שלי קנו עבורי דירה. הדירה רשומה על שמי , האם הם יכולים באיזושהי טוענה להעביר את הבעלות אליהם חזרה ללא ידיעתי ו/או הסכמתי ? תודה רבה מראש .
ככל שהזכויות בדירה נרשמו על שמך, הם יוכלו לעשות כן רק בהליך משפטי.
צריך כמובן לבדוק הדברים לגופו של עניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זיו שלום, עורכים הסכם/תצהירי מתנה בהתאם. לשאלתך: יש הבדל בין העברה ללא תמורה מהורה לילדו אל מול העברה של דירה מאדם לאחיו היות ובהעברה הראשונה ניתן לקבל פטור משבח לפי סעיף 62 לחוק ואילו בהעברה מאח ל...
המשך תשובה