האב מעביר לבתו ללא תמורה רבע משווי דירה לתשלום: סה"כ 5684 ש"ח. שאלה: נדרשתי לשלם בשני שוברים.על שובר אחד כתוב 2842 ש"ח ובצד השובר רשום החלקים המועברים 1/000006 ובשובר השני אותו סכום אך חלקים מועברים 1/0000004 האם זה יכול להוות בעיה ברישום בטאבו? מה עלי לעשות. תודה רבה לך.גם עבור תשובתך בעבר
לטעמי לא אמורה להיות בעיה. את הטאבו מעניינים החלקים לא הסכומים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, העברה ללא תמורה של נכס מקרקעין מסב לנכדו אכן עשויה להיות פטורה ממס שבח ויחול חיוב מס רכישה של 1/3, בהתאם לתקנות בנוגע לעסקה ללא תמורה מקרוב. עם זאת, נדרשים פרטים נוספים ספציפיים ע"מ ל...
המשך תשובה