שלום, האם יש לשלם מס רכישה על דירת מגורים יחידה (של ההורים) שהתקבלה בירושה, בהעברה ללא תמורה (מתנה) לאחות ? תודה !
תלוי אם זו תהיה הדירה היחידה של האחות ומה שווי הדירה. בכל מקרה אם טרם ניתן צו ירושה ניתן לעשות הסכם בין יורשים ולחסוך את המיסוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבישי שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לבנו הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות לבנך, ככל שאין דירה נוספת ברשותו, עד שווי של 1,978,745...
המשך תשובה