הי. רציתי לדעת האם יש באפשרותי לתת להוריי דירה בהעברה ללא תמורה בלי שהם יצטרכו לשלם על כך מס? באופן כללי אשמח לשמוע מה דרך המיסוי של נכס מקרקעין ללא תמורה. מדובר בדירה יד שנייה בדרום הארץ.
יש אפשרות כמובן להעביר בין הורים לילדים וההיפך. מס הרכישה הוא שליש ממס רכישה מלא, כלומר אם מדובר בדירה שניה אזי שליש משמונה אחוז לפי שוויה של הדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גידי שלום, שאלתך פרטנית למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה. בברכה, דניאל...
המשך תשובה