א.לפני18 חודשים נרכשה דירת מגורים ונרשמה ע"ש הבת ( מעל גיל 18) 2.כעת הבת מעוניינת להעביר ללא תמורה את הדירה לאח שלה.(אשר יש לו דירה בבעלותו) או האם ניתן להעביר את הדירה לאחיון שלה (קטין).. 3.האם יחול מס שבח על המתנה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מייקי שלום, העברת הדירה במתנה ממך לבנך עשויה להיות פטורה ממס שבח ויכול שיחול חיוב של 1/3 מס רכישה - מאחר שלבנך אין דירה נוספת, אזי 1/3 מס הרכישה הינו בהתאם למדרגות דירה יחידה (על כן ייתכן שלא יחול חי...
המשך תשובה