רציתי להתייעץ לגבי סיטואציה ממש לא נעימה במשפחה. לפני שלוש שנים אבא שלי העביר לי דירה במתנה, הכל נעשה בצורה חוקית דרך עורך דין, חתמנו על תצהירי מתנה העברנו את הרישום בטאבו על שמי. מאז היחסים בינינו עלו על שרטון בגלל ויכוחים, ופתאום השבוע קיבלתי מכתב מעורך דין שהוא דורש לבטל את המתנה ורוצה את הדירה בחזרה. מה אני אמור לעשות?

אליאור שלום,
שאלתך פרטנית למענה במסגרת הפורום הרחב.
מוזמן ליצור קשר להכוונה : 03-6344550.
בהצלחה,
דניאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבישי שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לבנו הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות לבנך, ככל שאין דירה נוספת ברשותו, עד שווי של 1,978,745...
המשך תשובה