שאלה קצת מוזרה, אם המקבל של הדירה - בני הבכור - מסרב בתוקף לקבל את הדירה, האם יש אפשרות לרשום על שמו את הדירה גם אם הוא לא מסכים לכך?
יניב שלום,
מאחר ולצורך הכנת מסמכי עסקת מתנה יש להכין הסכם מתנה עליו חותמים שני הצדדים ובעיקר תצהיר נותן המתנה ותצהיר מקבל המתנה כתמיכה לדווח לרשויות המס, כמו חתימת המקבל על הדווח עצמו - אזי התשובה היא לא, יש לכך חריגים למשל הורשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום, שאלתך זהה לשאלה שנשאלה מטה, אשמח להשיב שוב: ככלל, עורכים הסכם/תצהירי מתנה ובהתאמה גם את כל הפרוצדורה הנלווית (לדוג`, דיווח למשרדי מיסוי מקרקעין). לשאלתך בעניין זהות מקבל המתנה : יש הבדל...
המשך תשובה