שאלה קצת מוזרה, אם המקבל של הדירה - בני הבכור - מסרב בתוקף לקבל את הדירה, האם יש אפשרות לרשום על שמו את הדירה גם אם הוא לא מסכים לכך?
יניב שלום,
מאחר ולצורך הכנת מסמכי עסקת מתנה יש להכין הסכם מתנה עליו חותמים שני הצדדים ובעיקר תצהיר נותן המתנה ותצהיר מקבל המתנה כתמיכה לדווח לרשויות המס, כמו חתימת המקבל על הדווח עצמו - אזי התשובה היא לא, יש לכך חריגים למשל הורשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, ככל שמשולמת תמורה בגין חלקה של אחותך אין מדובר בעסקת מתנה. אולם, ייתכן (תלוי בנתונים נוספים פרטניים של כל אחת מכן) וניתן יהיה להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק - מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה