היי, לי ולבעלי יש דירה ששנינו רשומים עליה. יש אפשרות שיקבל במתנה חלק מקרקע לבניה. האם זה נחשב דירה שניה? יש אפשרות לא לשלם מס רכישה עד שנתחיל בנייה בעוד כמה שנים?
קרקע לבניה לא נחשבת דירה שנייה. אל המיסוי עליה הינו קרוב לדירה שנייה.
לגבי השאלה השנייה אני לא סבור שניתן. כדאי לבדוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמנון שלום, העברת דירה ללא תמורה מהורים לילדים עשויה להיות פטורה ממס שבח ומס רכישה מופחת של 1/3 משווי המכירה (נגזר משווי התמורה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי). באשר לשאלותייך הפרטניות - מוזמן לי...
המשך תשובה