היי, לי ולבעלי יש דירה ששנינו רשומים עליה. יש אפשרות שיקבל במתנה חלק מקרקע לבניה. האם זה נחשב דירה שניה? יש אפשרות לא לשלם מס רכישה עד שנתחיל בנייה בעוד כמה שנים?
קרקע לבניה לא נחשבת דירה שנייה. אל המיסוי עליה הינו קרוב לדירה שנייה.
לגבי השאלה השנייה אני לא סבור שניתן. כדאי לבדוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איציק שלום, על פניו אין מניעה לפטור ממס השבח בהעברה ללא תמורה זו, בהנחה ועומדים בכל שאר הקריטריונים המקנים את הזכאות לשימוש בסעיף הפטור. מוזמן ליצור קשר להרחבה פרטנית: 03-6344550. בהצלחה, דנ...
המשך תשובה