שלום וברכה, בני רכש דירה ב- 9/2009. טופס 4 ניתן ב- 3/2012. רכישת הדירה הייתה כולה מהלוואה שניתנה לבנינו מאיתנו- הוריו. נרשמה הערת אזהרה על כל גובה ההלוואה לטובתינו. בימים אלו הדירה עברה על שמו בטאבו ונרשמה משכנתא לטובתינו בגובה ההלוואה. אנחנו מתכננים שבנינו יעביר לנו את הדירה במתנה (מכירה ללא תמורה), ב- 6/2016. 1. האם זה אפשרי? 2. האם כדאי היום להסיר את המשכנתא הרשומה לטובתינו כדי שהמכירה ללא תמורה תצלח? 3. אם יש לך הצעה אחרת אשמח לשמוע תודה רבה
המדובר בשאלה מורכבת שלא ניתן להשיב עליה במסגרת מצומצמת זו בלי בדיקת הנתונים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, העברה ללא תמורה של נכס מקרקעין מסב לנכדו אכן עשויה להיות פטורה ממס שבח ויחול חיוב מס רכישה של 1/3, בהתאם לתקנות בנוגע לעסקה ללא תמורה מקרוב. עם זאת, נדרשים פרטים נוספים ספציפיים ע"מ ל...
המשך תשובה