שלום רב, רציתי לשאול, אני רוצה לבצע העברת דירה ממני להוריי - שכבר יש כבר דירה בחזקתם ---- כרוכה במיסים של רכישת דירה שנייה עבור הוריי או שאפשר לבצע העברת דירה כמתנה? מה עליי לעשות כדי להימנע מתשלום מס כפול?
אם יש בחזקת הוריך דירה הם יחוייבו בשליש מס רכישה ממס הרכישה שהיו צריכים לשלם אם זו היתה קנייה רגילה (כ-5% ויותר) משווי הדירה.
אתה לא תחוב במס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דפנית שלום, ככלל, על מנת שעסקת המתנה תהא אותנטית ואכן תחשב ככזו שלא ניתנה תמורה כלשהי בגינה, הרי שעליכם לסלק את המשכנתא מהנכס קודם למתן המתנה (הן מבחינת הבנק והן מבחינה מיסויית). מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה