שלום רב, רציתי לשאול, אני רוצה לבצע העברת דירה ממני להוריי - שכבר יש כבר דירה בחזקתם ---- כרוכה במיסים של רכישת דירה שנייה עבור הוריי או שאפשר לבצע העברת דירה כמתנה? מה עליי לעשות כדי להימנע מתשלום מס כפול?
אם יש בחזקת הוריך דירה הם יחוייבו בשליש מס רכישה ממס הרכישה שהיו צריכים לשלם אם זו היתה קנייה רגילה (כ-5% ויותר) משווי הדירה.
אתה לא תחוב במס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאה שלום, כן, ככל שמשולמת תמורה עבור חלקו של אחיך בדירת הירושה מההורים. ייתכן וניתן בנסיבות הפרטניות שלכם להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק או להפחית את חבות המס. מוזמנת ליצור קשר להכוונה. בברכה...
המשך תשובה