שלום, במידה והעברתי לביתי דירה במתנה (כאשר בבעלותה דירה נוספת), ואני מקבלת את דמי השכירות, האם ביתי תהיה מחויבת הגין מס על דמי השכירות אשר עולים על התקרה המותרת?
אם יש הסכמים חתומים שמאשרים שאת מקבלת השכירות +אסמכתאות (שיקים של השוכר, הפקדות בבנק וכו') היא לא תהיה מחוייבת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנון שלום, ככל שהדירה נשוא המתנה נתקבלה אצלכם בירושה מהוריכם המנוחים ז"ל, דווקא ייתכן שניתן יהא להשתמש בפטור ממס השבח בהעברה לקרוב, אולם ע"מ להשיבך כהלכה אני נדרשת לניירת פרטנית. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה