רוצה להעביר ללא תמורה דירה לבן. חושש שהבן ימכור או ימשכן או כשיינשא יעביר חלק לאשה. מה הפתרון הנכון, 1. האם הערת אזהרה על הימנעות מעשיית עסקה או לפי סעיף 128 הערה על צורך בהסכמה 2. באיזה שלב תירשם ההערה, האם בשלב שבו רושמים את הזכויות בדירה על שם הבן או לפני?
1.אפשרי.
2.ניתן לרשום כבר בשלב של חתימת העיסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תומר שלום, העברת דירה מאם לבנה ללא תמורה צפויה להיות פטורה ממס שבח ומס הרכישה שיחול הינו 1/3 משווי התמורה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות מס הרכישה הרלוונטיות אלייך). באשר לשאל...
המשך תשובה