ירשנו מס דירות, כאשר המוריש היה בעל מספר דירות. מה מס השבח שנחויב אילו נמכור כעת? מה מס השבח שנחויב, (מאיזה תאריך מחושב השבח) אילו נמתין 4 שנים ונמכור דירה אחת כל ארבע שנים?
לצערי אין מספק נתונים. חשוב לציין כי גם דירה שהתקבלה בירושה ניתן למכור בפטורים אחרים ממס שבח. אין משמעות כיום להמתנה כל 4 שנים. אין יותר פטור של 1 ל-4.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנון שלום, ככל שהדירה נשוא המתנה נתקבלה אצלכם בירושה מהוריכם המנוחים ז"ל, דווקא ייתכן שניתן יהא להשתמש בפטור ממס השבח בהעברה לקרוב, אולם ע"מ להשיבך כהלכה אני נדרשת לניירת פרטנית. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה