שלום רב! חמי קיבל קרקע מתנה ללא תמורה מאמא שלו. העו״ד שלו מסר לו שובר מס רכישה לתשלום 8,000 שח. חמי נכה וידוע לי שהוא זכאי להנחה במס. שאלתי היא: 1. האם העורך דין אמור לטפל בבקשה להנחה במס? 2. כיצד נקבע גובה המס בעיסקה זו? האם המס הוא קבוע כי זההקרקע ולא דירת מגורים? או שמא זה אחוז כלשהו משווי הקרקע??
המס הוא אחוז מסוים משווי הקרקע. שיעור המס הוא שונה מאשר בדירת מגורים ראשונה. את הבקשה להקלה במס מגישים ביחד עם טפסי המש"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איציק שלום, על פניו אין מניעה לפטור ממס השבח בהעברה ללא תמורה זו, בהנחה ועומדים בכל שאר הקריטריונים המקנים את הזכאות לשימוש בסעיף הפטור. מוזמן ליצור קשר להרחבה פרטנית: 03-6344550. בהצלחה, דנ...
המשך תשובה