בתי אם יחידה. לפני 5 שנים קנינו דירה בירושלים הרשומה על שם אשתי. הבת גרה שם לבדה עם ילדיה מרגע הקניה ואין בבעלותה שום נכס אחר. אנו מעוניינים להעביר את הבעלות על שמה. מה צריך לעשות והאם כרוכים בנושא תשלומים כלשהם?
על פי נתוני השאלה-ניתן לעשות העברה ללא תמורה מהאם לבת. העיסקה פטורה ממס שבח. ככל שלבת אין דירה נוספת על שמה ושווי הדירה המועברת הינו מתחת ל כ-1.6מיליון שח אזי יהיה פטור ממס רכישה.
יש גם שכט עו"ד ואגרות שונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענבל שלום רב, סליחה על המענה המאוחר, שאלתך התפספסה לי. העברת דירה במתנה צריך שתהא מתנה שלמה - כלומר, ככל שישנם חובות הרובצים על הכנס (כדוגמאת משכנתא) אזי שמיסוי מקרקעין לא יכירו בהעברה זו כעסקת מכ...
המשך תשובה