שלום. קיבלתי דירה במתנה ללא תמורה מהורי בחודש אוקטובר 2016 ואני מעוניין למכור אותה במהלך שנת 2018 ( הורי רכשו את הדירה בשנת 1992)מה שיעור מס שבח שאצטרך לשלם אם בכלל? תודה.
אתה יכול לשאול בפורום מיסוי מקרקעין או לחילופין לציין את הנתונים האם זו תהיה דירתך היחידה? האם זו דירתה היחידה של הוריך וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום, גם לאחר תום תקופת הצינון נכדך יכנס ב"נעלייך" לעניין מועד ושווי הרכישה של הנכס, אולם בחלוף תקופת הצינון ייתכן שיהיה זכאי לשימוש בפטורים אחרים הקבועים בחוק. אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה