חמי חתם על הסכם מתנה ללא תמורה ב2013 בו הוא מעביר 50% מזכויותיו בנכס אל בנו (בעלי). מסתבר שהתהליך היה ארוך מכפי שחשבנו כי הוא לא היה רשום בטאבו והיינו צריכים לאתר את כל המוכרים והקונים הקודמים של הדירה. תהליך שלקח מספר שנים אך טרם הסתיים. היום, חמי במצב סופני. האם עצם העובדה שעדיין לא הושלמה העיסקה ובעת מיטתו- זה יפגע בבעלי ולא יקבל את המתנה? כי בצוואה שנכתבה ב2005 הוא מוריש הכל לאישה והבן לא מוזכר.
עלולות להתעורר בעיות. רצוי לסיים הרישום בהקדם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנון שלום, ככל שהדירה נשוא המתנה נתקבלה אצלכם בירושה מהוריכם המנוחים ז"ל, דווקא ייתכן שניתן יהא להשתמש בפטור ממס השבח בהעברה לקרוב, אולם ע"מ להשיבך כהלכה אני נדרשת לניירת פרטנית. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה