שלום רב, אבא שלי רוצה להעביר את הדירה שברשותו על שמי איך עושים את זה בדרך הכי חסכונית כלומר להימנע מכל מיני אגרות ומיסים? תודה לעונים
ככלל, העברה ללא תמורה מאב לביתו, כשדווי הדירה עד כ 1.7 מיליון וזו צהיה הדירה היחידה של הבת פטורה ממס.
מציע לך לפנות אליי פרטנית לצורך ביצוע הליך מהיר עד כמה שניתן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנון שלום, ככל שהדירה נשוא המתנה נתקבלה אצלכם בירושה מהוריכם המנוחים ז"ל, דווקא ייתכן שניתן יהא להשתמש בפטור ממס השבח בהעברה לקרוב, אולם ע"מ להשיבך כהלכה אני נדרשת לניירת פרטנית. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה